Veliko istraživanje koje je provela agencija Ipsos u suradnji s 24sata o medijskim navikama Hrvata u 2019. potvrđuje značajnu nadmoć interneta na domaćem tržištu. 24sata već 4 godine aktivno prati medijske navike potrošača u Hrvatskoj, a ovo kontrolno istraživanje samo je potvrdilo trendove i dominaciju interneta koji nezaustavljivo raste.
Iako je opsežno medijsko istraživanje iz 2017. apostrofiralo ogromnu snagu interneta, najnoviji rezultati iz 2019. potvrđuju da je internet glavni izvor informacija za 78 posto ispitanika i medij kojeg i mladi i stari najviše koriste tijekom cijelog dana. Rezultati pokazuju da čak 91,6 posto ispitanika internet koristi više puta dnevno, a u odnosu na sva prethodna istraživanja internet prvi put briše i međugeneracijske granice - toliko je dominantan da čak devet od deset korisnika različite dobi kažu kako internet koriste više puta dnevno. Osim toga, njih 87,7% tvrde kako im pruža jedinstvene informacije koje nigdje drugdje nisu dostupne.
412
prikaza
Internetu najviše vjerujemo: Glavni nam je izvor informacija
1/7
Ugledna istraživačka agencija Ipsos, u suradnji s 24sata provela je istraživanje medijskih navika prikupljanjem podataka putem online panela na uzorku od 1023 ispitanika koje je potvrdilo apsolutnu dominaciju interneta.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Prijavi se
Prijavi se putem Facebooka