Tehno
404 prikaza

Facebook juriša na Instagram - što to znači za influencere?

Kendall Jenner
1/2
Instagram/Kendall Jenner
Facebook bi trebao kontrolirati tržište influencera, ili mu prijeti rizik ugrožavanja vlastite dominacije u godinama koje dolaze

Od trenutka prodaje Facebooku 2012. godine Instagram se držao podalje od onoga što je bilo vezano za Facebook, te stalne skandale i ne baš tako dobru reputaciju koja ga je pratila. Cool i mladi ljudi su na Instagramu, tvrde mnogi, a iako većina njih i dalje ima profile na najvećoj društvenoj mreži, često će reći kako tamo više ništa na objavljuju. Čak i posljednji problemi koji su pogodili Instagram kao što je manjak transparentnosti oko plaćenih oglasa, opasne fotografije pa i Fyre Festival, više su povezani sa ponašanjima korisnika nego sa aktivnostima na samoj platformi. 

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.