Veliki broj korisnika troši sve više i više na kupovinu aplikacija, najviše i dalje na igre
Veliki razvoj bogatog tržišta aplikacija, koje su u svijetu pametnih uređaja postale gotovo svakodnevna potreba, osigurao je i poprilično veliku zaradu onima koji se izradom aplikacija bave. Tako će do kraja ove godine potrošnja na globalnom tržištu aplikacija, putem raznih trgovina aplikacijama kao što su AppStore, Play Store i druge, biti 'teška' više od 100 milijardi dolara, a analitičari procjenjuju kako će taj iznos na godišnjoj razini do 2022. godine povećati i iznositi oko 156 milijardi dolara. Područje Azije, posebno Kina, i dalje zadržava svoje mjesto najvećeg tržišta aplikacija koje se naplaćuju, pa tako 40 posto ukupne potrošnje odlazi upravo na Kinu.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.