Tehno
391 prikaza

Na kupnju aplikacija potrošili smo više od 100 milijardi

App Store
Hans-Jürgen Wiedl/DPA/PIXSELL
Veliki broj korisnika troši sve više i više na kupovinu aplikacija, najviše i dalje na igre

Veliki razvoj bogatog tržišta aplikacija, koje su u svijetu pametnih uređaja postale gotovo svakodnevna potreba, osigurao je i poprilično veliku zaradu onima koji se izradom aplikacija bave. Tako će do kraja ove godine potrošnja na globalnom tržištu aplikacija, putem raznih trgovina aplikacijama kao što su AppStore, Play Store i druge, biti 'teška' više od 100 milijardi dolara, a analitičari procjenjuju kako će taj iznos na godišnjoj razini do 2022. godine povećati i iznositi oko 156 milijardi dolara. Područje Azije, posebno Kina, i dalje zadržava svoje mjesto najvećeg tržišta aplikacija koje se naplaćuju, pa tako 40 posto ukupne potrošnje odlazi upravo na Kinu. 

Kako piše TechCrunch izvješće pokazuje kako raste i potrošnja po pojedinačnom korisniku, pa je tako prosječno 2017. godine korisnik trošio 20,94 dolara na aplikacije, a procjenjuje se kako će taj iznos biti 25,65 dolara u 2022. godini. 

Porast će i preuzimanje raznih aplikacija i to za 45 posto do 2022. godine pa se predviđa kako će iznositi 258,2 milijarde dolara.

Računalne igre Kreativci i developeri Ekonomix Računalne igre: U Hrvatskoj godišnje rastu više od 50 posto

Veliki utjecaj u potrošnji imat će azijske zemlje, uključujući Indiju, Indoneziju i Vijetnam kao i ruralni dijelovi Kine. Na području Amerike rast će predvoditi Brazil, dok će na području Europe to biti Ukrajina, Poljska i Rusija. 

Stabilna i 'odrasla' tržišta poput onog američkog i japanskog će svoj očekivani porast potrošnje na tržištu aplikacija doživjeti 2022. godine. I dalje će zadržati visok postotak preuzimanja, pa će tako SAD bilježiti prosječno 21 posto novih preuzimanja godišnje po pojedinačnom uređaju, a u Japanu iznositi 15 posto

Mobiteli | Author: Thinkstock Thinkstock

Najviše sredstava na aplikacije trošit će se u Kini, SAD-u, Južnoj Koreji i Njemačkoj. Kina će biti daleko u vodstvu, pa se tako predviđa kako će zabilježiti porast od 107 posto, i s 30,2 milijarde dolara zabilježeno u 2017. godini skočiti na 62,4 milijarde koliko se predviđa za 2022. godinu. 

Najveću potrošnju, po uređaju, imat će Japan i to čak šest puta više od globalnog predviđanja, pa će iznos koji Japanci troše na kupovanje aplikacija biti 140 dolara u 2022. godini. SAD će udvostručiti svoju potrošnju, pa bi tako prosječno trebali trošiti 60 dolara na godinu za kupovanje aplikacija. 

Najviše se kupuju igre, no očekuje se i porast potrošnje za ostale aplikacije, kao što su aplikacije za upoznavanje, slušanje glazbe i gledanje videa.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.