Tehno Digital Takeover
2854 prikaza

"Naše tvrtke puno bolje prate razvoj digitala nego država"

Digital Takeover
Zarko Basic/PIXSELL
Nikola Vrdoljak, osnivač i direktor komunikacijske i digitalne agencije 404, o važnosti ulaganja u tehnologiju

Svjedoci smo nevjerojatno velikih promjena u digitalnom marketingu i tehnologiji tijekom posljednjih godina. Digitalno oglašavanje od početka ovog desetljeća u velikom je porastu. U digital je 2010. godine u cijelom svijetu uloženo 62,5 milijardi dolara, a nakon toga uslijedio je uzlet. Samo prošle godine u digitalnom oglašavanju na svjetskoj razini je ostvareno čak 178 milijardi dolara prihoda, a u 2018. godini predviđa se da će digitalno oglašavanje nastaviti rasti za oko 13 posto.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.