Tehno
106 prikaza

Native oglašavanje temelji se na izgradnji povjerenja publike

Jesper Laursen
express
Marketing sve više mora sam po sebi donositi vrijednost, a ne samo biti nešto što ometa publiku, smatra Jesper Laursen, jedan od predavača ovogodišnje Digital Takeover konferencije.

O aktualnim i budućim trendovima u industriji razgovarali smo s Jesperom Laursenom, osnivačem globalno utjecajnog Native Advertising Institutea i vodećim danskim stručnjakom za content marketing. Na Digital Takeover konferenciji u Zagrebu 12. ožujka govorit će o stanju u native oglašavanju i razlozima zbog kojih bi native oglašavanje uvijek trebalo biti ključan dio media miksa marketinške komunikacije.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.