Pokemanija ne jenjava. Milijuni igrača diljem svijeta u potrazi su za imaginarnim životinjicama, društvene mreže prepune su raznih reakcija, a developeri se hvataju za glavu jer se serveri ruše zbog ogromne navale na igru.
⋅ Vrijednost Nintendovih dionica porasla je za 14 milijardi dolara otkad je igrica lansirana.
⋅ Igrica zarađuje oko 1,6 milijuna dolara dnevno samo na iOS uređajima. Za usporedbu, Clash Royal, jedna od najpopularnijih mobilni igrica, zarađuje 335.000 dolara dnevno na iOS uređajima.
⋅ iOS korisnici prosječno provode 33 minute dnevno igrajući Pokemon Go. Za usporedbu, provedu samo 22 minute na Facebooku.
⋅ Candy Crush igrica u najboljim danima imala je oko 20 milijuna aktivnih korisnika dnevno. Pokemon Go je u prvih nekoliko dana došao do 21 milijun aktivnih korisnika i to samo u SAD-u gdje je najpopularnija mobilna igra ikad.
⋅ Pokemon Go je u samo tri sata postao najtraženija mobilna igrica u Njemačkoj.
⋅ Oko 5 posto svih Android korisnika u SAD-u igra Pokemone svaki dan, a igru je skinulo 10 posto svih Android korisnika.
⋅ Autori žele globalno lansiranje igre u skoro 200 zemalja, a procjene su da bi im to moglo donijeti i milijardu dolara zarade u godini dana.
⋅ Više ljudi je skinulo Pokemon Go na Androidu nego Tinder.
⋅ Survey Monkey predviđa da bi igra mogla imati više aktivnih korisnika od Google Mapsa.
⋅ Iako igra ruši rekorde u broju korisnika, igrači mobilnih igara troše puno više vremena u drugim igrama. Tako samo u Game of Waru dnevno provedu skoro dva sata.