Najveća regionalna digitalna konferencija Digital Takeover po drugi puta će okupiti vodeće stručnjake iz područja digitala koji će sudionicima prenijeti svoja bogata iskustva i znanja. Posjetitelje očekuje bogat 10-satni program u šest dvorana zagrebačkog Cinestara, devet predavača, 16 panelista i tri panela te prezentacije i filmske projekcije.
„Digital Takeover u 2018. godini nastavlja svoju misiju educiranja tržišta o digitalnoj transformaciji. Ove godine program je bogatiji, dovodimo poznata svjetska imena dokazana u području digitalne transformacije, domaće stručnjake kao i predstavnike Vlade RH. Govorit će o važnosti digitalnih ulaganja, donijeti nam primjere s vanjskih tržišta, analizirati izazove pred kojima se nalazimo bez obzira na industriju iz koje dolazimo te donijeti konkretna rješenja i savjete za kreiranje održive digitalne kulture“, izjavio je Ante Franotović, direktor marketinga 24sata.
Na konferenciju dolazi Stephen Attenborough, komercijalni direktor kompanije Virgin Galactic koja je dio grupacije Virgin Group u vlasništvu sir Richarda Bransona. Predavanje će održati i Peter Corbett, osnivač digitalne agencije iStrategyLabs i vlasnik čak 20 Lavova iz Cannesa. Daniel Newman glavni je analitičar tvrtke Futurum Reasearch, CEO u Broadsuite Media grupi, autor šest bestselera na Amazonu i Forbesov suradnik, a na Digital Takeoveru otkrit će nam tajne digitalne transformacije najuglednijih svjetskih kompanija. Davor Tomašković, predsjednik Uprave i glavni direktor Hrvatskog Telekoma, sudionike konferencije provest će kroz veliki potencijal koji tehnologija ima u preobrazbi naših života te usporedbu hrvatskih i europskih kompanija.
„Ove godine konferenciju podržavaju brendovi 24sata mreže - 24sata, miss7, Express i Joomboos koji će u svojim dvoranama ugostiti stručnjake iz raznih područja. 24sata će ugostiti keynote speakere koji će ispričati svoja iskustva temeljena na globalnoj praksi i znanju. Ženski lifestyle portal miss7 u svojoj će dvorani ugostiti dr. des. Nataliu Wiechowski, višestruko nagrađivanu stručnjakinju za marketing i osobno brendiranje iz Dubaija koja će podijeliti uspješnu formulu za kreiranje privlačnog sadržaja. Veliki interes zasigurno će privući panel u dvorani Expressa naziva „Digitalizacija Hrvatske: istina ili mit?“ u kojem sudjeluju: Bernard Gršić, Ivan Čulo, Davor Bruketa, Senad Kulenović i Željko Ivanković, a moderira Nikola Vrdoljak.
Tu je i Kenneth Stevens, glavni savjetnik za tehnologiju i voditelj odjela Digital Enterprise Platform za regiju SAP EMEA, a u svom predavanju govorit će o glavnim alatima koje tvrtke moraju istražiti i iskoristiti kako bi svoje poslovanje učinile inteligentnijim. JoomBoos će na interesantnom panelu o vrućoj temi - influencer marketingu, okupiti najutjecajnije hrvatske influencere, a na Digital Takeover konferenciji ugostili smo i Marka Zorića, urednika BBC News YouTube kanala, koji će nam prezentirati uvid u digitalnu transformaciju i njezinu ulogu u redakcijama i brendovima, a sve na primjerima BBC-a i njihovog ulaganja u digitalni video. Osim zaista bogatog programa na samoj konferenciji, privilegirani smo što kao medij možemo dati relevantan prostor ovoj temi tijekom cijele godine. Uoči konferencije imali smo niz intervjua i članaka u kojima su domaći i strani stručnjaci progovorili na temu digitalne transformacije.
Veselimo se što ćemo na konferenciji omogućiti da se ideje razmijene uživo, a očekujemo čak 1000 sudionika“, objasnila je Ana Tomić, voditeljica marketinga digitalnih brendova.
"Digital Takeover pokrenuli smo 2015. godine kao logičan nastavak strategije 24sata “digital first”, s ciljem digitalne transformacije hrvatske medijske scene i poticanja povećanja ulaganja u digitalne medije. Iznimno nam je drago vidjeti veliki interes, svake godine sve veći - platforma Digital Takeover od serije manjih događanja za naše klijente prerasla je u najveću digitalnu regionalnu konferenciju. Na hrvatskom tržištu 24sata je lider među digitalnim medijima, ali i predvodnik transformacije. Iz vlastitog primjera naučili smo da je digitalnu transformaciju potrebno provesti na razini cijelog poduzeća, što je zahtjevan višegodišnji proces. Kako bismo pomogli drugima, odlučili smo sav know- how, sva naša iskustva i svo znanje koje smo o tome stekli aktivno dijeliti s našim partnerima i, zapravo, cijelim tržištem“, izjavio je Boris Trupčević, direktor za Hrvatsku Styria Media Groupe.
Osigurajte svoje mjesto!
Budite dio druge po redu konferencije Digital Takeover koja će se održati 13. ožujka 2018. u CineStaru u zagrebačkom Branimir Centru. U prodaji su kotizacije po cijeni od 2.600 kn, a u njihovu je cijenu uključeno sudjelovanje na svim predavanjima, panelima i ostalim programskim formatima konferencije, kao i ručak, pauze za kavu i druženje nakon službenog programa uz hranu i piće.
Detaljan program potražite www.digitaltakeover.hr.