Stalna dostupnost i kontinuitet u poslovanju prva su premisa za dobre poslovne rezultate i zadovoljne korisnike, poručili su iz tvrtke Veeam i dodali kako IT odjeli više ne mogu prolaziti sa stavom da im je razina usluge 'ok'.
Prikazali su i rezultate svog globalnog istraživanja koji pokazuju da su se godišnji neplanirani ispadi u tvrtkama povećali s 13 na 15, a ta nedostupnost je sve dulja i tvrtkama je potrebno puno više vremena za oporavak podataka i aplikacija. Ako pretpostavimo da će prije kraja 2020. godine na svijetu biti gotovo 21 milijarde povezanih uređaja, takvi su rezultati potpuno neprihvatljivi u današnjoj ekonomiji gdje su brzina i pouzdanost imperativ poslovanja.
"Većina je organizacija toga svjesna i značajno ulažu u modernizaciju podatkovnih centara kroz virtualizaciju, sustave za pohranu i cloud tehnologije, no velik broj njih i dalje ne ispunjava svoje poslovne ciljeve i ne može uštedjeti na ulaganjima kada je riječ o IT-iju. U isto vrijeme, prema našem globalnom istraživanju, tvrtke su u 2015. prosječno imale 15 neplaniranih ispada, što je porast u odnosu na 2014., a i sve je dulje trajanje tog razdoblja nedostupnosti, naročito za aplikacije koje su ključne za poslovanje. U današnjoj digitalnoj eri to je neprihvatljivo i tvrtkama su nužni planovi o kontinuitetu poslovanja, sa stalnom dostupnošću svojih servisa zahvaljujući najmodernijim softverima koji osiguravaju 'always-on' poslovanje", rekao je Saša Hederić, regionalni menadžer za južnu i istočnu Europu u Veeamu.
Predstavljajući najnovija rješenja koja u manje od 15 minuta vraćaju aplikacije i podatke iz Veeama kažu da su od startupa 2007. došli do pozicije jednog od pet vodećih proizvođača softvera za zaštitu podataka. Tako su i u Hrvatskoj lani zabilježili 31 posto više korisnika.