Tehno Digital Takeover
373 prikaza

‘Zapadne države će puno prije slijediti trendove'

Daniel Ackermann
Danijel Berkovic (PIXSELL)
Izvršni direktor Degordiana o tome kak Hrvati prihvaćaju trendove budućnosti

Jaka digitalna marketinška strategija, praćenje trendova u oglašavanju, Big data i native su samo neke od ključnih stvari o kojima smo razgovarali s Danielom Ackermannom, izvršnim direktorom tvrtke Degordian, uoči konferencije Digital Takeover. Daniel kaže kako se praćenjem trendova i njihovom integracijom u digitalnu marketinšku strategiju vodi računa o učinkovitosti strategije te da trendovi nisu u tom smislu okosnica, ali su važan čimbenik digitalnog marketinga. U razgovoru smo se dotaknuli i GDPR-a, ali i zašto je iznimno važno investirati u što bolju kulturu organizacije, razvoj zaposlenika te međuljudske odnose.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • jluci82 10:39 06.Ožujak 2018.

    čovjek je bio puno sretniji i neotuđeniji kad je sve bilo analogno,recimo sedamdesetih