Tehno Digital Takeover
155 prikaza

Zašto se digitalno oglašavanje kod nas smatra crnom kutijom

Boris Trupčević na Digital Takeoveru
1/3
express
Posjetitelji Digital Takeover konferencije moći će poslušati stručni panel "It's time for the truth: Digital advertising metrics explained" na kojem sudjeluju lideri vodećih digitalnih kompanija

Na ovogodišnji Digital Takeover, koji će se održati 12. ožujka u Cinestaru Branimir Centra, stižu neki od trenutno najvećih svjetskih govornika iz sfere digitala, oglašavanja i biznisa. Keynote speakeri dr. Kjell Nordstrom, Johan Ronnestam, Jesper Laursen i dr. Nenad Filipović održat će predavanja na konferenciji, a osim njih u sklopu više od deset sati bogatog programa posjetitelji će moći poslušati stručni panel pod nazivom "It's time for the truth: Digital advertising metrics explained". Na panelu sudjeluju lideri vodećih digitalnih kompanija, domaći i regionalni decision-makeri: Boris Trupčević - generalni menadžer za Hrvatsku, Styria Media International, Zoran Turković - direktor digitalnih medija 24sata, Igor Žeželj - izvršni direktor kompanije Wireless Media te Vedad Mulalić - menadžer za Strateške Partnere u Adriatics regiji, Online Partnerships Group - Google EU.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.