Tehno
600 prikaza

Zastrašujuće je kako su džihadisti osvojili društvene mreže

Islamska država
screenshot/youtube
Islamska država društvene medije koristi kao oružje i hakeri su im važno jednako kao i borci na terenu

Umjesto centraliziranog ureda i jedne osobe koja će objavljivati postove na društvenim mrežama, ISIL-ova medijska kampanja je umrežena. Dobro upućeni u moć medija pridružili su se novoj generaciji i modernizirali su regrutiranje. Prosječna dob stranih boraca koji su otputovali daleko od svog doma kako bi se pridružili ISIL-u je 24 godine, što znači da su alati poput Facebooka, Twittera i Instagrama nešto s čime su odrasli.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.