Vratila su se ona vremena u kojima se prema problemu, bilo kojem, odnosimo tradicijski: ignoriranjem
Hrvatski turizam je jebeni oksimoron i musaka u glavnini sastavljena od apartmana u ružnim kućama, koncesioniranim plažama s gusto nabijenim ležaljkama (da ne bi slučajno stavio ručnik negdje) te restorana i barova u kojima caruje loša hrana, loš servis i jelovnici koje je prevodio Google translate. O cijeni ne želim pričati, jer ako je sve dobro, platiti nije problem. Problem je što je uglavnom loše te je i cifra na računu onda velika.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Nisu dovoljni sunce i more i veoma skupa a loša ponuda u privatnom smještaju u restoranima i hotelima baš zato jer im fali kvalificirane radne snage koja je eto pobjegla van. Jasno je da turisti zagađuju i more i okoliš ... prikaži još! u kontinentalnom dijelu, neki kao što smo vidjeli bacaju uz put i posrane pelene kao mađarska "princeza".
A ja se prilicno slazem. Medjutim, umjesto nagadjanja potrebna su ispitivanja i ne samo medju turisima, koji dodju u Hrvatsku, nego medju onima, koji ne dodju. Trebalo bi pitati ljude iz raznih zemalja gdje i zasto provode odmor. Bila bi ... prikaži još! to dobra lektira za ljude odgovorne za turizam, bilo kao ugostitelji ili politicari stvarajuci (ili ne) uvjete za te ugostitelje. Po mome svi ti bi trebali ici i na probni odmor u druge zemlje Sredozemlja. Tada bi saznali sto treba promijeniti, a treba mnogo.
Obično lupetanje. Turizam je sve bolji, moja familija svake godine povisuje cijene apartmana i ide im jednako dobro. Ima problema naravno ali to su slatke muke, od viška u turizmu glava ne boli. I to danas kada marketing više ne ... prikaži još! djeluje i kompanije muku muče kako se probiti na tržište, mi imamo viškove potražnje. Mi imamo i puno besplatne reklame po stranim medijima koji ne lupetaju ovakve stvari a i ovi članci o prenatrpanosti su dobra reklama. Samo neuki to ne vide