Većina dizajnera će vam reći da je logo od Applea pravo remekdjelo forme. Njegov elegantan oblik govori više od riječi i predstavlja kvalitetu. Ali prema istraživanju kojeg je provela UCLA, nitko ne može zapamtiti kako izgleda.
Znanstvenici su naime pitali 85 studenata, od kojih se 89 posto služi Appleovim proizvodima, da nacrtaju logo s jabukom, prema sjećanju.
Samo sedam je uspjelo nacratati zaštitni znak velikog brenda bez velikih pogrešaka, a tek je jedan student nacrtao logo potpuno točno.
Zanimljivo je da se pogreška ne javlja samo pri crtanju, jer i kad im je ponuđen niz sličnih crteža, svega 47 posto je odabralo pravi logo.
Znanstvenici smatraju da je činjenica da zaboravljamo kako izgleda nešto s čime se svakodnevno susrećemo oblik prezasićenosti pozornosti, što može uzrokovati nenamjernu amneziju. Naime, budući da je riječ o logotipu vrlo jednostavnih linija, ljudi ne obraćaju pažnju na detalje, jer im mozak poručuje da to ni ne trebaju činiti.