Otkriće novog dinosaura: Izgleda kao divovska patka

Otkrivena nova vrsta dinosaura
Masatto Hattori
Analiza kostura znanstvenike navodi na to da je ovaj dinosaur jedini pronađen od svoje vrste

Nova i dosad apsolutno nepoznata vrsta dinosaura pronađena je u Japanu, piše CNN. Najveći kostur dinosaura pronađen u toj zemlji krio se ispod 72 milijuna godina starih depozita u gradu Mukawa, otkrili su znanstvenici sa Sveučilišta Hokkaido.

Prvo je otkriven dio dinosaurovog repa tijekom zajedničkog iskopavanja koje su proveli muzej Hobetsu i Hokkaido Sveučilišni Muzej 2013.

Izgledao je kao divovska patka

Naknadna iskapanja otkrila su gotovo kompletan kostur dinosaura, koji je opisan u studiji objavljenoj u Scientific Reportsu. Novi dinosaur pripada vrsti biljojeda i hadrosauridnog dinosaura, navodi se u priopćenju.

Otkrivena nova vrsta dinosaura | Author: Kobayashi Scinetific Reports Kobayashi Scinetific Reports

Znanstvenici su ga nazvali "Kamuysaurus japonicus". Pronađeni primjerak najvjerojatnije je odrasli dinosaur, dugačak oko 8 metara i težak ili 4 ili 5 tona, ovisno o tome je li hodao na dvije ili četiri noge. To je otprilike težina azijskog slona.

Prednja kost lubanja imala je dugu platformu za nazofrontalnu površinu, zbog čega je dinosaur vjerojatno djelovao "patkasto".

Znanstvenici su zaključili kako ovaj dinosaur ima tri karakteristike koje ne dijele s drugim biološki sličnim dinosaurima - nizak položaj ureza kosti lubanje, kratku čeljust i pozadinsku zakrivljenost od šestog do dvanaestog dorzalnog kralješka.

Pretpostavlja se da su posljednji poznati preci ovog dinosaura bili iz roda Edmontosaurini, koji su bili rašireni po Aziji i Sjevernoj Americi, koji su u to doba bili povezani preko današnje Aljaske, što im je omogućilo putovanje između dva kontinenta.

• Avatar Potrčalo
    Potrčalo 04:04 08.Rujan 2019.

U Bibliji nema ni jednog dinosaura ?

• BESTpartizan 11:57 07.Rujan 2019.

šteta šta je trex izumro