Ako niste baš uvjereni da je ono što tvrdimo istina, nudimo vam pet najvećih dokaza. Zapamtite, oni su tek početak.
1. Obama je nedavno formirao inicijativu čiji je cilj mapiranje mozga
Riječ je o velikom projektu koji bi trebao istražiti svaku stanicu ljudskog mozga. 2014. godine Nacionalni institut zdravlja u SAD-u nagradio je više od 100 znanstvenika sa 46 milijuna dolara donacija kako bi usavršili tehnologije snimanja mozga.
Daljnja postignuća ovog područja mogla bi dopustiti znanstvenicima da prate promjene aktivnosti kod individualnih neurona tijekom različitih aktivnosti.
Mnogi se nadaju da bi ova inicijativa mogla biti ekvivalent izrazito uspješnom projektu istraživanja ljudskog genoma. Projektirana je tako da potroši najmanje 300 milijuna godišnje tijekom 10-godišnjeg razdoblja, a možete se kladiti da će se itetako isplatiti svo novostečeno znanje.
2. Facebook je isplatio dvije milijarde dolara za tvrtku Oculus Rift koja se bavi virtualnom stvarnosti
A cilj im je s vremenom stvoriti virtualnu društvenu platformu koja bi pojedincu dozvolila da direktno pristupi cjelokupnom iskustvu drugog čovjeka.
Da, toliko je nevjerojatno i strašno kako i zvuči, ističe Huffington Post.
3. Google je na mjesto direktora inženjeringa postavio briljantnog izumitelja, futuristu i sve u svemu ludog znanstvenika: Raya Kurzweila
Kurzweil želi da se svi transformiramo u binarna bića, a sad je dobio veliku moć. Ako ste normalni, vjerojatno niste sigurni biste li trebali biti uzbuđeni ili prestrašeni.
Ovo je sjelo kao dodatak činjenici da je Google zatražio pomoć gotovo svih imalo važnijih elektroničkih i robotskih tvrtki na tržištu, s ciljem da se izradi divovski laboratorij za umjetnu inteligenciju, kakav nije viđen nikad prije.
U videu možete vidjeti jednog od mnoštva robota koje danas posjeduje Google, a koji je istodobno impozantan koliko i strašan.
4. 2014. godine nagrađivani serijal znanstvenih dokumentaraca Cosmos počeo se prikazivati u prime timeu
Kao da to nije bilo dovoljno, voditelj emisije, inače poznati astrofizičar Neil deGrasse Tyson preko noći je postao popularan gotovo kao neka rock zvijezda u usponu.
5. Društvene mreže su itekako značajna sila kad pričamo o promociji znanosti
Facebook stranica 'I Fucking Love Science' (ili IFLS) ima već gotovo 20 milijuna sljedbenika, bez ulaganja u ikakav marketing ili privlačenja pozornosti uz pomoć poznatih zvijezda. Stranicu je inače osmislila 26-godišnja britanska blogerica Elise Andrew, koja je završila biologiju i očito ima dobar njuh za marketing.
Nakon stranice na Facebooku, Elise je otvorila istoimenu stranicu, a postoje čak i priče o televizijskoj emisiji u bliskoj budućnosti.
Drugi primjer je kanal na YouTubeu, AsapScience, kojeg su pokrenula dvojica Kanađana, a koji danas ima već više od tri i pol milijuna pratitelja - ljubitelja znanosti koji su objašnjenja različitih znanstvenih tema željeli dobiti na zanimljiv, brz i šarolik način.