Ekonomix
42 prikaza

Nakon Londona hrvatski kralj kulina osvaja Beč

Tomislav Galović
Tomislav Miletic (PIXSELL)
Osvajanje Beča postalo mi je opsesija, a osim toga tamo je PDV 10 posto što znači da sam već u startu konkurentniji nego na domaćem terenu

Dok proizvodnja traje on ne zna za predah, a kada završi s proizvodnjom odmah se zaputi na golf, bilo trenirati ili igrati, otkriva najpoznatiji hrvatski proizvođač slavonskog kulina Tomislav Galović s kojim smo razgovarali ovaj tjedan, baš uoči odlaska na jednu inozemnu golf destinaciju. Do listopada i početka proizvodnje, kaže, ne želi sjediti po cijele dane, a golf je uostalom i odličan medij za promovirati kulin i upoznati moguće kupce, posebno u Sloveniji, Austriji, Italiji.

Kulin je već osvojio London i tamo ga prodajete po vrlo visokoj cijeni, koju europsku metropolu sada ciljate?

Beč, a znate zašto? Beč je po kilometrima bliži nego Split, usto konzumacija suhomesnatih proizvoda u Splitu ovisi o sezoni i turizmu, u Beču traje cijelu godinu. Osvajanje Beča postalo mi je opsesija, a osim toga tamo je PDV 10 posto što znači da sam već u startu konkurentniji nego na domaćem terenu s PDV-om od 25 posto. Projekt Beč u partnerstvu je s Gordanom Mohorom i s obzirom na sve obveze koje stoje pred nama otvaranje trgovine planiramo početkom 2016.  Uz moj kulin, kobasice, mast, slaninu i čvarke Bečanima ćemo nuditi još Zigante program, paški sir, te lepezu vrhunskih hrvatskih vina i maslinovih ulja, sve pod motom – Najbolje iz Hrvatske.

Ostatak intervjua pročitatje na poslovni.hr.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.