Tvrtka China Road and Bridge Coporation (CRBC) koja je potkraj srpnja uvedena u posao gradnje Pelješkog mosta, završila je dodatne istražne radove na lokacijama temeljenja mosta. A ti istražni radovi pokazali su, doznajemo u Hrvatskim cestama, da su duljine pilota unutar očekivanih vrijednosti te nema potrebe za izmjenom rasporeda pilota ili načina temeljenja, piše Večernji.
Ti dodatni radovi morali su biti obavljeni jer je projekt Pelješkog mosta izmijenjen u odnosu na prijašnji koji je imao drukčiji raspored stupova. Prema dosadašnjim spoznajama, kažu u Hrvatskim cestama, troškovi temeljenja trebali bi ostati u granicama predviđenih vrijednosti, ali napominju i da su, s obzirom na to da se radi o temeljenju na dubinama većim od 120 metara i u krškom terenu, a imajući u vidu da se prema ugovoru obračun radova provodi prema stvarno izvedenim količinama, manja odstupanja ipak moguća.
Kad su Kinezi uvedeni u posao na Pelješkom mostu, bilo je rečeno da vidljivih radova na tom gradilištu neće biti do početka sljedeće godine. S obzirom na to da su istražni radovi završeni, vidljivi radovi, i to na temeljenju mosta, počet će u siječnju 2019. Prije samih radova na temeljima mosta, u drugoj polovici siječnja izvodit će se zabijanje probnih pilota na kojima će biti provjerena adekvatnost izabrane opreme i sve predviđene procedure pri izvođenju glavnih radova na temeljima mosta. Početak temeljenja mosta očekuje se pak potkraj siječnja 2019.
Probni piloti su već na putu iz Kine u Hrvatsku, piše Večernji. Na gradilište stići će zajedno s plovnom opremom za zabijanje pilota, a u Hrvatskim cestama dolazak tih pilota i opreme očekuju potkraj ove ili početkom 2019. godine, ovisno o vremenskim prilikama na plovnom putu. U prvoj isporuci bit će na gradilište isporučeno 27 cijevi pilota. Ukupno je, prema projektu, predviđeno zabijanje 148 čeličnih pilota promjera dva metra i dužine do 124 metra. Na gradilištu mosta trenutačno je angažirano oko 70 radnika, a njihov broj će se uskoro povećati s obzirom na skori početak glavnih radova. Pri tome, u dvama proizvodnim pogonima u Kini u kojima se proizvode cijevi čeličnih pilota trenutačno je angažirano još oko 160 radnika. U siječnju, kad počne temeljenje mosta, na gradilištu će biti oko 160 radnika.
U špici radova CRBC planira na gradilištu imati više od 400 ljudi, a zajedno s proizvodnim pogonima u kojima će se proizvoditi čelična rasponska konstrukcija mosta, broj radnika bit će veći od 650. U Hrvatskim cestama kažu i da će većina tih radnika doći iz Kine. Maksimalni broj radnika na gradilištu očekuje se od sredine 2019. do kraja 2020. godine.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Žao mi je što tolike milijarde nismo uspjeli mi zaraditi i izgraditi most, velika šteta. No sada kada su Kinezi legalno dobili posao, jedino je pametno da dovedu svoje radnike. Zašto, zato jer je dovoljno da im naši zlobnici ubace ... prikaži još!e svoje lijenčine , još i sindikate i da izlude Kineze. Ovako trebate samo gledati kako se bude radilo i čuditi se kineskom znanju i vrijednim i skromnim radnicima.
pa ko je uopče mislio de če išta biti iz hrvatske, čak če spavati na svojim brodovima tako da ništa od cjelogodišnjeg cimer fraja(ha ha koji zajeb)