Ekonomix
1803 prikaza

Što se zapravo događa iza kulisa dodjele Oscara

Oscari
Lionel Hahn/Press Association/PIXSELL
Vrtoglave svote koje se troše na reklamiranje glumaca, redatelja i filmova zapravo su ulog u osvajanje nagrade

Los Angeles već odavno trese Oscar-groznica. Grad je već tjednima oblijepljen jumbo-plakatima s filmovima i glumcima koji su se našli u nominaciji. Studiji su u reklame ulupali desetke milijuna dolara. No, je li sve to vrijedno i hoće li im se taj novac uopće vratiti, pita se Wall Street Journal.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.