Jedan od najutjecajnijih influencera u toj popularnoj industriji Fat Jewish ima savjet za sve koji se nadaju kao će s ovim poslom obogatiti - Nađite pravi posao.
Iako ovo zvuči kao još jedna u njegovom duhu šala i navlakuša, pravim imenom Josh Ostrovsky, kaže kako je fenomen s kojim se i on sam obogatio, došao do svoga kraja. Kraj te ere sve je bliže, a budućnost je rezervirana za one koji rade prave, stvarne stvari za stvarne ljude, smatra.
"Danas svi žele biti influenceri. Nitko ne želi pronaći pravi posao i raditi. Svi razmišljaju na način da mogu samo stati ispred kamere i reklamirati neki proizvod i tako zarađivati. Mislim kako bi ljudi trebali naučiti kako izgraditi stvari od početka što će ih odvesti puno dalje nego što može internet", naglašava Ostrovsky.
Tu leži objašnjenje njegovog posljednjeg pothvata, Swish. Kompanija je to koju je osnovao sa svojim prijateljima Davidom Cohenom, Tannerom Cohenom i Alexanderom Ferzanom 2015. godine. Bave se prodajom vina nazvanih White Girl Rose i Family Time Is Hard.
Pokrenuo je i liniju konzervirani vina nazvanih Babe i poigrao se idejom vina iz bačve. Suština njegovog koncepta je "ponovno izmisliti vino" kako bi bilo "zabavnije". Organizira tulume s vinom uz bazene prekrivene laticama ruža.
Anheuser-Busch (BUD) dobio je udio u Swishu u ožujku, a interes ove kapitalne tvrtke dokazuje kako bi se tu možda moglo i zaraditi.
"Ljudi osjećaju kako im je malo dosta društvenih medija, kako su izgorjeli. Koliko puta te mogu pogledati znakovito? Koliko puta mogu pogledati predivan zalazak sunca u LA-u ili nešto slično? Mi želimo ljudima dati nešto stvarno i to je jedan od razloga zašto smo kreirali ovo vino", rekao je.
Ostrovsky je slavu stekao na Instagramu zahvaljujući provokativnim memovima, a još je donedavno trpio optužbe kako je plagirao šale drugih komičara. Nakon što su ga napadali zbog toga, on se ispričao i odao priznanje tamo gdje je bilo potrebno. Nastavio je prikupljati sljedbenike, a u ovom trenutku ima ih oko 10 milijuna. Posebno je ponosan što su među njima Brooke Shields i Stanley Tucci.
"U jednom trenutku bit će previše influencera, tržište će biti zasićeno i vrijednost njihovih postova će nastaviti padati. To je standardna procedura, što se više ljudi priključuje, brendovi imaju i više opcija, što umanjuje vrijednost svakog influencera", naglašava Ostrovsky, piše CNN.
Mogli bi pomisliti kako jedini razlog zašto Ostrovsky može prodavati vino leži u tome što ima veliku publiku. No The Fat Jewish uopće se ne spominje u brandu Swisha.
"To je bila najveća odluka koju je donijela kompanija. Željeli smo nešto što bi se ljudima koji mene prate moglo svidjeti i koji vole moje ludorije. Ili nešto što bi stvarno mogli vidjeti jednog dana na nekoj polici u trgovini i reći - To sam ja", naglašava.
Swish nije htio otkriti koliko zarađuju prodajom ovog vina, no Ostrovsky kaže kako više od 20.000 trgovaca prodaje njegova vina, a osobito dobro se prodaju u Kaliforniji, New Yorku i New Jerseyju. Što se tiče neprimjerenih naziva vina, Ostrovsky kaže kako je to u njegovom stilu ismijavanja svih, pa i sebe samog. To ga je i učinilo popularnim.
Nije potpuno u krivu što se tiče zasićenja sa influencerima na društvenim mrežama. No malo je prerano da bi se mogla pisati osmrtnica, smatra Kamiu Lee iz marketinške agencije Activate. Mnogo brendova i dalje je u potrazi za ljudima koji imaju jaku mrežu pratitelja na društvenim mrežama, no promijenio se njihov idealni odabir onog predstavnika branda.
"Pozornost brendova usmjerila se na tzv. mikro influencere", naglašava Lee. To su ljudi sa između 50.000 i 250.000 pratitelja što brendovima omoguće da svoju poruku prenesu određenoj, specifičnoj grupi, publici.
Ništa od ovoga ne znači da će Fat Jewish ubrzo obrisati svoj profil na Instagramu. No tko i bi uz sav taj utjecaj kojeg ima.
"Mislim da nikada neću odustati od toga", naglašava.