Millenijalsi više nisu jedina referentna točka, sada na oku treba imati i genzeovce, prvu generaciju koja ne poznaje svijet bez interneta
Izvršna partnerica Dialog komunikacija Marina Čulić Fischer smatra kako je za digitalnu transformaciju je prije svega potrebna promjena mindseta, načina kako doživljavamo promjene i kako im se prilagođavamo. Ulaskom u razdoblje personalizacije sadržaja i jačanjem uloge influencera te blogera, uzbuđenja u online svijetu nema kraja. Najava iz Facebooka o promjeni algoritma te davanje prednosti objavama korisnika i smanjenje dosega objava stranica mnoge je podigla na noge. Ususret najvećoj digitalnoj regionalnoj konferenciji Digital Takeover, o navedenim promjenama i prilagodbi novim trendovima razgovarali smo s Marinom Čulić Fischer, izvršnom partnericom iz Dialog komunikacija.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.