Tehno Digital Takeover
1031 prikaza

Transformacija: Sadržaj bez platformi je jalov

Hrvoje Škurla
PIXSELL
Direktor agencije Pink Moon objašnjava zašto transformacija traži vrijeme, tvrtke i brendovi ne postaju digitalni preko noći

Već sada smo svjedoci digitalne transformacije u mnogim oblicima poslovanja: od medija, zdravstva do proizvodnje i poljoprivrede. Sve će to promijenit način na koji živimo, komuniciramo, a isto tako i strukturu poduzeća u kojima radimo te cjelokupnog poslovanja. Najveći izazovi za tvrtke, male i velike, koje se pokušavaju prilagoditi onome što donosi digitalna budućnost je kako iskoristiti nove tehnologije te biti što kreativniji, bolji i inovativniji. Uoči najveće digitalne regionalne konferencije Digital Takeover, o digitalnoj transformaciji u Hrvatskoj, ali i storytellingu, personalizaciji sadržaja i nativeu razgovarali smo s kreativcem i komunikacijskim strategom Hrvojem Škurlom, direktorom agencije Pink Moon.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.