Direktor agencije Pink Moon objašnjava zašto transformacija traži vrijeme, tvrtke i brendovi ne postaju digitalni preko noći
Već sada smo svjedoci digitalne transformacije u mnogim oblicima poslovanja: od medija, zdravstva do proizvodnje i poljoprivrede. Sve će to promijenit način na koji živimo, komuniciramo, a isto tako i strukturu poduzeća u kojima radimo te cjelokupnog poslovanja. Najveći izazovi za tvrtke, male i velike, koje se pokušavaju prilagoditi onome što donosi digitalna budućnost je kako iskoristiti nove tehnologije te biti što kreativniji, bolji i inovativniji. Uoči najveće digitalne regionalne konferencije Digital Takeover, o digitalnoj transformaciji u Hrvatskoj, ali i storytellingu, personalizaciji sadržaja i nativeu razgovarali smo s kreativcem i komunikacijskim strategom Hrvojem Škurlom, direktorom agencije Pink Moon.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.