Tehno
264 prikaza

Društvene mreže dosegnule vrhunac? Posvećujemo im sve manje vremena...

Snapchat
PIXSELL
Facebook, Instagram, Snapchat i Instagram bilježe pad popularnosti, no chat aplikacije poput Messengera i WhatsAppa rastu

Možda vam se čini da vaši prijatelji na društvenim mrežama objavljuju sve više sadržaja, no stvarnost je drugačija. Studija provedena u devet zemalja pokazala je da korisnici provode sve manje vremena na društvenim mrežama

Studija je provedena na korisnicima iz devet zemalja, a stručnjaci su usporedili vrijeme provedeno na 4 najpopularnije društvene mreže s podacima od prošle godine. U gotovo svim zemljama zabilježen je isti trend - provodimo manje vremena na Facebooku, Instagramu, Snapchatu i Twitteru nego u istom razdoblju prošle godine. 

Istraživanje: Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat | Author: SimilarWeb SimilarWeb

U istraživanju su sudjelovale Njemačka, Španjolska, Australija, Indija, Južnoafrička Republika, Brazil, Francuska, Velika Britanija i SAD, a u svim zemljama zabilježeno je pad od 9 posto kada je riječ o instaliranju navedenih aplikacija. 

Najveći pad u odnosu na isto razdoblje prošle godine zabilježio je Snapchat u Južnoafričkoj Republici, čak 56 posto. No, Snapchat je zabilježio rast u Brazilu, Indiji, Španjolskoj i Njemačkoj. 

Istraživanje: Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat | Author: SimilarWeb SimilarWeb

Istraživanje je pokazalo i da provodimo sve manje vremena unutar aplikacija. Neke aplikacije zabilježile su minimalan pad, no određene bilježe pad do čak 34 posto što je slučaj s Twitterom. 

No, dok Facebook, Instagram, Snapchat i Twitter bilježe pad popularnosti, chat aplikacije poput Messengera i WhatsAppa rastu i pronalaze put do sve većeg broja korisnika. Facebookov Messenger ima rast od 2 posto u odnosu na isto razdobolje prošle godine, a WhatsApp 5 posto. 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.