Tehno
309 prikaza

Zuckerberg ljut: Korisnici Fejsa ne dijele dovoljno osobnih informacija

Facebook
Jochen Eckel/DPA/PIXSELL
Korisnici Facebooka sve manje objavljuju osobne informacije što ne ide u korist ovoj kompaniji

Facebook je godinama povećavao broj svojih korisnika koji su koristili ovu mrežu prvenstveno za dijeljenje važnih događaja iz svog života. Korisnici dijele informacije o promjeni posla, uspješnom ispitu, objavljuju fotografije s putovanja i izlazaka itd. No, iako vam se možda čini da je Facebook i dalje pretrpan, ponekad i suvišnim informacijama, iz Facebooka tvrde kako korisnici dijele sve manje osobnih detalja, a sve više sadržaj koji nije povezan s njima osobno.

To ne znači da se na Facebooku dijeli manje sadržaja već da se Facebook počinje koristiti drugačije. U posljednje vrijeme sve više korisnika dijeli linkove s raznih internetskih stranica i video snimke s YouTube-a.

S obzirom na to da mnogi korisnici na ovoj društvenoj mreži imaju nekoliko stotina online prijatelja, od kojih mnoge zapravo ni ne znaju u stvarnom životu, ne čudi da ne žele dijeliti privatne informacije. Istraživanje je pokazalo da je broj osobnih objava na Facebooku u posljednjih godinu dana pao za 21 posto, a korisnici sve više koriste Facebookove platforme poput Snapchata i WhatsAppa kako bi podijelili intimniji sadržaj. 

Pad dijeljenja osobnih informacija Facebooku predstavlja problem jer su im one potrebne kako bi korisnicima prikazivali ciljane oglase i tako zaradili. No, iako su dosad pokušavali razne taktike, poput uvođenja alata On this day prije godinu dana, situacija se nije promijenila. Iz Facebooka se nadaju da će njihov najnoviji alat, live video, pomoći te da će potaknuti korisnike da objavljuju osobniji sadržaj.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.