Belgijska policija upozorila je svoje stanovnike da ne koriste Facebookove reakcije kako bi zaštitili svoju privatnost. Tvrde da Facebook koristi ovaj alat kako bi prikupili podatke o korisnicima i tako bolje plasirali određene oglase.
"Facebookove reakcije ne pomažu samo izraziti osjećaje, one služe i kako bi se procijenila učinkovitost oglasa na profilima", piše na službenoj stranici belgijske policije.
Belgijska policija tvrdi i kako je Facebook u mogućnosti prikupiti podatke koji im govore kada su njihovi korisnici u dobrom raspoloženju te tako znaju kada je najbolje vrijeme da im prikažu oglase. Kada smo dobre volje, automatski smo otvoreniji i bolje ćemo reagirati na oglase.
"Facebook je uvođenjem 6 ikona za izražavanje osjećaja dobio pristup većoj količini podataka. Ovim potezom olakšali su posao algoritmu koji prikuplja podatke", kažu iz belgijske policije.
Facebookove reakcije lansirane su u veljači, a Mark Zuckerberg ih je predstavio kao odgovor na zahtjev mnogih korisnika da se uvede 'dislike' gumb. Rekao je i kako 'like' gumb ne daje korisnicima dovoljno prostora da izraze svoje osjećaje te da su se zato odlučili na ovu opciju.