Za izgradnju poslovnih odnosa treba vremena, pogotovo ako želite stvoriti jaku i dugotrajnu poslovnu mrežu. Ono na što se želite fokusirati je održavanje kvalitetnih veza umjesto širokih i površnih.
Čarobna formula za uspjeh ne postoji, no Tricia Clarke-Stone, suosnivačica i direktorica kompanije Narrative, ima nekoliko savjeta koji bi vam mogli pomoći.
Budite originalni
Kada se nađete u grupi ljudi pokušajte biti originalni, nemojte izmišljati priče kako bi ostavili dojam, već istaknite svoje kvalitete. Nemojte se pokušavati svidjeti svima jer to je nemoguće. Pronađite zajedničke interese s ljudima s kojima razgovarate, čak i ako niste stručni u tim temama.
Pravi trenutak
Uspostavljanje dobrih poslovnih veza s velikom količinom ljudi odjednom je nemoguće. Nemojte si zadavati ciljeve koje ne možete ostvariti. Širenje poslovne mreže zapravo se svodi na povezivanje s pojedincima i to na potpuno prirodan način. Nemojte se fokusirati na sam susret s novim ljudima, potrudite se saznati što više o njima, njihovim interesima, planovima... Tako vaša veza postaje još dublja.
Dodajte vrijednost
Vaše poslovne veze su puno više od broja kontakata koje skupite. Želite stvoriti dublju vezu s ljudima koji su vam bitni, morate izgraditi povjerenje. Najbolji način da to postignete je putem zajedničkih interesa. Tako ćete oduševiti i moći ćete se povezati sa željenim pojedincima na dubljoj razini.