Vodeći stručnjaci po drugi puta će se danas okupiti na Digital Takeoveru, najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji na kojoj će sudionicima prenijeti znanja i iskustva. Konferencija ove godine donosi bogatiji program, svjetske stručnjake u digitalnoj transformaciji te domaće stručnjake i predstavnike Vlade.
U šest dvorana zagrebačkog Cinestara kroz 10-satni program nas čeka devet predavača, 16 panelista na tri panela te prezentacije i filmske projekcije.
Vodeći stručnjaci govorit će o važnosti digitalnih ulaganja, donijeti nam primjere s vanjskih tržišta, analizirati izazove pred kojima se nalazimo bez obzira na industriju iz koje dolazimo te predstaviti konkretna rješenja i savjete. Na konferenciju dolazi Stephen Attenborough, komercijalni direktor kompanije Virgin Galactic, koji će govoriti o tome kako je Virgin stvorio novo tržište za svemirska putovanja u digitalnom dobu te o najnovijim testovima Virginove letjelice.
Predavanje će održati i Peter Corbett, osnivač digitalne agencije iStrategyLabs i vlasnik čak 20 Lavova iz Cannesa. On će govoriti o novim mogućnostima za marketingaše, proizvođače, programere i poduzetnike. Daniel Newman glavni je analitičar tvrtke Futurum Research, CEO u Broadsuite Media grupi, autor šest bestselera na Amazonu i Forbesov suradnik, koji će govoriti o tajnama digitalne transformacije najuglednijih kompanija.
Davor Tomašković, predsjednik Uprave i glavni direktor Hrvatskog Telekoma, sudionike konferencije provest će kroz veliki potencijal koji tehnologija ima u preobrazbi naših života. Natalia Wiechowski, višestruko nagrađivana stručnjakinja za marketing i osobno brendiranje iz Dubaija će podijeliti uspješnu formulu za kreiranje privlačnog sadržaja.
Velik interes i rasprave očekuju se na panelu "Digitalizacija Hrvatske: istina ili mit?" u kojem sudjeluju: Bernard Gršić, Ivan Čulo, Davor Bruketa, Senad Kulenović i Željko Ivanković, a moderira ga Nikola Vrdoljak.
Kenneth Stevens, glavni savjetnik za tehnologiju i voditelj odjela Digital Enterprise Platform za regiju SAP EMEA, a u svom predavanju govorit će o glavnim alatima koje tvrtke moraju istražiti i iskoristiti kako bi svoje poslovanje učinile inteligentnijim.