Tehno Digital Takeover
625 prikaza

"Većina briefova nema definiran problem, a ni izazov"

Luka Duboković - šef agencije BBDO
Tomislav Miletić/PIXSELL
Umjetna inteligencija uzima sve više maha, ali nije ni ona rješenje za sve probleme

Ususret najvećoj digitalnoj regionalnoj konferenciji Digital Takeover razgovarali smo s Lukom Dubokovićem, izvršnim direktorom agencije BBDO. Luka tvrdi kako umjetna inteligencija uzima sve više maha, rješenja koja su odmah i sada igraju na kartu ljudske lijenosti, tako da na kraju kupiš i nešto što ti nije bilo ni na kraj pameti. No, dodaje kako će i dalje presudno biti kako doći na listu želja, koji pojam/proizvod ću potražiti bilo online ili offline.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.