Tesla Motors je 'suludim' režimom vožnje dokazao da njihovi automobili mogu biti udobne obiteljske limuzine, ali i električne zvijeri koje grizu asfalt. Iako do 100 km/h ubrza za samo 2,8 sekundi i može se natjecati sa superautomobilima današnjice, Teslin Model S P90D to baš i nije. Za tu titulu automobil treba više od same snage i brzine. Tu se traže i emocije koje takav automobil budi.
Hondin NSX zasigurno ulazi u tu kategoriju. Ima izgled, brzinu i performanse, a za ovogodišnju utrku Pikes Peak u Coloradu idu još i korak dalje te su pripremili električni NSX EV koncept. Njihov eksperimentalni automobil dizajniran je posebno za uspon i borbu sa 156 zavoja prema vrhu.
Inače, na istoj utrci lani je bio Nobuhiro Tajima, japanska automobilistička legenda, osvojio drugo mjesto i to za upravljačem električne jurilice koju su mjesecima razvijali u tvrtki Rimac automobili na bazi Concept_Onea.
Električni NSX vozit će Tetsuya Yamano koji je lani u svojoj klasi pobijedio električnim CR-Z-om. Ovogodišnji model trostruko je snažniji, a Yamano je izjavio kako već nekoliko tjedana pripremaju vozilo. Ono što je kod njega posebno je pogon. U odnosu na standardni 3,5-litreni V6 twin-turbo kojem pomaže hibridni sustav, električnu verziju pogone četiri elektromotora. Honda navodi da su postigli neovisnu podjelu snage na sva četiri kotača, odnosno mogu imati učinkovitije vozilo. Takav sustav donosi Hondi idealne vozne karakteristike u raznim uvjetima.