‘Amazonovi uređaji nisu dopuštali da emitiram YouTube - najpopularniju video platformu na Zemlji - a Googleov Chromecast paket nije dopuštao da emitiram Amazon Prime Video, s nagrađivanim serijama i nekim najboljim filmovima u streaming svemiru.’, za portal Digitaltrends piše Parker Hall.
On je zato kupio Roku Ultra koji nudi i jedno i drugo te još puno toga.
Činjenica da je Roku ‘uspio ostati agnostik’ dok su tehnološki divovi uskraćivali popularne video usluge jedni od drugih - do sad, to je dalo spomenutoj tvrtki značajnu prednost među ljudima koji gledaju sadržaje na više platformi.
To je vjerojatno igralo ključnu ulogu u rastu Rokua, pomažući neovisnoj tvrtki da postane vodeća kompanija za streaming player na planeti, s 37 posto tržišnog udjela u 2018. godini koji je nadmašio Fire TV uređaje.
Zahvaljujući intuitivnom sučelju i pristupu gotovo svim video platformama i gledateljima aplikacija koje bi mogli priželjkivati (sada ih ima na tisuće), Roku se uspio pozicionirati kao hardver (i softver, u partnerstvu s brojnim proizvođačima TV-a) izbor za gledatelje s više pretplata. Drugim riječima: Za većinu.
Kako sve više konkurenata ulazi u prostor za videozapise, a tvrtke poput Apple i Disney pripremaju vlastite usluge, potražnja za pristupom više platformi s jednog, jednostavnog uređaja za upotrebu samo će se povećavati. Roku to zna već jako dugo.
Sada, kada su Google i Amazon odmrznuli svoju dugotrajnu streaming svađu, dopuštajući svoje video aplikacije na uređajima jednih drugih, nejasno je pitanje hoće li Roku moći ponuditi nešto drugačije od njih, kako je to već napravio.
No vjerojatno će i dalje držati veliki tržišni udio kada je riječ o streamingu video isporuke koja se sve više traži.