Tehnološki divovi troše milijune kako bi osigurali funkcioniranje svojih usluga na tržištu, a lobiranje je glavni alat
Apple, Amazon, Facebook, Google i Microsoft potrošili su zajedno oko 64 milijuna dolara kako bi utjecali na i oblikovali niz američkih regulacija te spriječili dodatne vladine inspekcije i nadzore u 2018. godini. Među njima rekorder je Google koji tako posebno štiti svoj YouTube, a čini se da takvim ulaganjima nema kraja ni u ovoj godini.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Znaš li gdje mogu naći ženu za jednu noć? Idite na > > > www.Sexcoss.Com