Tijekom nedavnog intervjua Cook se dotaknuo problematike s kojom se danas susreću mnoge mlade tvrtke, a to je činjenica da su previše usredotočene na to da dobiju najviše što mogu.
"Postoji jedna stvar u tehnologiji, koja je nalik bolesti, gdje je definicija uspjeha postizanje svega što možete. Koliko ćete klikova dobiti, koliko aktivnih korisnika imate, koliko ste jedinica prodali? Svatko u tehnologiji kao da želi velike brojke. Steve se nikad nije zaonsio time, on se fokusirao na to da proizvede najbolje što može."
Cook kaže da Apple ne misli o brojevima. Umjesto toga, radije se pitaju koje su primarne tehnologije iza proizvoda, kako svatko može doprinijeti i mogu li poboljšati društvo svojim proizvodom? Cook napominje da ako tehnologija ne može učiniti veliku razliku, tvrtka ne radi na njezinom razvoju.
Inače, Apple je nedavno surađivao s piscima knjige 'Becoming Steve Jobs' koja bi trebala biti objavljena sljedeći mjesec i koju tvrtka proziva najboljim portretom svojeg suosnivača.
Apple je trenutačno izrazito željan promocije nove knjige pogotovo nakon ljutnje koju još osjećaju nakon što je prošle godine na CNN-u prikazan dokumentarni film 'Steve Jobs: The Man in the Machine', kojeg je režirao Alex Gibney, a tijekom čije premijere su dvoranu napuštali zaposlenici Applea.