Zaposlenicima najviše smeta kada njihovi šefovi ne prepoznaju trud kojeg ulažu u svoj posao.
Ignoriranje njihovih postignuća najveći je problem na kojega se radnici žale u svojoj komunikaciji sa šefovima.
Pokazalo je to istraživanje Harvard Business Reviewa, a na listi 'radničkih prigovora' slijede nejasne upute prema kojima trebaju raditi, a stigle su im od nadređenih.
Radnicima je važno i da se za njih odvoji neko vrijeme, ali i razgovara jer je upravo nedostatak razgovora s podređenima visoko rangiran na top listi stvari koje zaposlenici zamjeraju svojim šefovima. Na to se požalilo više od polovice ispitanika.
Visoko na listi loših stvari koje rade šefovi je i preuzimanje zasluga za tuđe ideje, gotovo jednako kao i nedostatak komunikacije.
Isto tako, češće bi se voljeli upuštati sa šefovima u konstruktivne rasprave, a važno im je i oslovljavanje imenom, odnosno da šefovi pokažu kako znaju svoje radnike po imenu.
Trećinu ispitanika smeta što šefovi nemaju više vremena za pojedinačne razgovore s radnicima, ali i što ne pokazuju zanimanje za njihov život izvan radnog mjesta.
U posebnom istraživanju gdje su se postavljala pitanja s ponuđenim 'da' i 'ne' odgovorima, 91 posto njih se složio s tvrdnjom kako je za nadređene loše da imaju probleme u komunikaciji.