Ekonomix
414 prikaza

Evo što radnicima najviše smeta kod njihovih šefova

Poslovni sastanak
Thinkstock
Radnicima je među ostalim važno i da se za njih odvoji neko vrijeme, ali i razgovara

Zaposlenicima najviše smeta kada njihovi šefovi ne prepoznaju trud kojeg ulažu u svoj posao. 

Ignoriranje njihovih postignuća najveći je problem na kojega se radnici žale u svojoj komunikaciji sa šefovima.

Pokazalo je to istraživanje Harvard Business Reviewa, a na listi 'radničkih prigovora' slijede nejasne upute prema kojima trebaju raditi, a stigle su im od nadređenih. 

Radnicima je važno i da se za njih odvoji neko vrijeme, ali i razgovara jer je upravo nedostatak razgovora s podređenima visoko rangiran na top listi stvari koje zaposlenici zamjeraju svojim šefovima. Na to se požalilo više od polovice ispitanika. 

Visoko na listi loših stvari koje rade šefovi je i preuzimanje zasluga za tuđe ideje, gotovo jednako kao i nedostatak komunikacije.

Isto tako, češće bi se voljeli upuštati sa šefovima u konstruktivne rasprave, a važno im je i oslovljavanje imenom, odnosno da šefovi pokažu kako znaju svoje radnike po imenu. 

Trećinu ispitanika smeta što šefovi nemaju više vremena za pojedinačne razgovore s radnicima, ali i što ne pokazuju zanimanje za njihov život izvan radnog mjesta.  

U posebnom  istraživanju gdje su se postavljala pitanja s ponuđenim 'da' i 'ne' odgovorima, 91 posto njih se složio s tvrdnjom kako je za nadređene loše da imaju probleme u komunikaciji. 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.