Književnost i kultura
559 prikaza

Lakše je do 300.000 glasova nego do 1000 dolara

Vilibor Sinčić i Ivan Pernar
Borna Filic (PIXSELL)
Kako smo kampanjom mikrodonacija spasili svoj portal i jedni od rijetkih uspjeli u crowdfundingu

Krenuti u crowdfunding kampanju, odnosno kampanju za grupno financiranje nije tako jednostavno kao što se na prvi pogled čini. Izlazak na bilo koju od niza platformi koje se nude za prikupljanje novca zapravo je izlazak na tržište, a svaki izlazak na tržište, pogotovo u ova vremena, rizičan je pothvat.

Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude. Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima. S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima, ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.
Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.