Life
471 prikaza

Trgovci: "Ne možemo vjerovati koliko bogatašice kradu"

Shopping centar
Thinkstock
Mnogima je nevjerojatno koliko je onih među bogatom klijentelom sklono krađi po dućanima

Bogati se bogate tako što kradu. Barem u nekim slučajevima.

Mnogima je upravo nevjerojatno koliko je kupaca među bogatim klijentima sklono krađi.

'Kozmetička Meka', Sephora, svakodnevno lovi mnoštvo kradljivica, koje često kradu zbog osjećaja uzbuđenja, a ne zato što im treba taj puder krive nijanse ili tester maskare koju je već isprobalo nekoliko stotina žena prije njih, jer upravo to zna biti predmet njihovih želja - testeri, maskare koji im uopće ne odgovaraju i slične stvari koje ili nisu na prodaju ili su smiješno jeftine.

Kleptomanke kao da se svakodnevno nadmudruju sa zaposlenicama igrajući se mačke i miša, pri čemu prodavačice moraju paziti što će taj dan biti na dnevnom redu. Jedna bivša zaposlenica Sephore prisjeća se kako je ulovila yuppie mamu koja je sakrila kozmetiku ispod bebine glave u Bugaboo dječjim kolicima vrijednim 800 dolara.

Sephora | Author: Facebook Facebook

Često kradu privilegirani kradljivci koji misle da zaslužuju više od onog što su platili.

"Oni bi platili jednu stvar, ali bi nekoliko ubacili u svoju torbu, kao osobnu verziju besplatnih poklona", tvrdi prodavačica iz Sephore.

U Anthropologieju, neke pripadnice više srednje klase kupuju kaftan za 400 i klompe za 500 dolara, ali zatim 'dodaju' modne dodatke besplatno.

"Učili su nas da su nam glavni kradljivci žene i djevojke koje redovito kupuju u Anthrou", tvrdi jedna bivša zaposlenica koja kaže da je svaku večer pronalazila hrpu sigurnosnih oznaka u garderobi, koje bi ukazale na to koliko je stvari ukradeno taj dan.

"One bi potrošile bolesnu svotu novaca, ali bi istodobno ukrale nekoliko stvari jer bi osjećale da s obzirom na to koliko su upravo potrošile, imaju pravo i na neke besplatne stvari", kaže prodavačica iz Anthroa.

Jer one to zaslužuju...

Bivša menadžerica iz Macya tvrdi da su često najbolje mušterije osobe koje najviše kradu. "Oni će potrošiti 100.000 dolara godišnje, ali će ukrasti torbu vrijednu 5.000 dolara."

Različiti trgovci se različito odnose prema kradljivcima. Bivša menadžerica iz Macyja tvrdi da je bila jako oprezna pri pristupanju poencijalnim kradljivcima. "To je mogao biti producent, celebrity, poznati odvjetnik... Znači, ne želite ih napasti ili ih krivo optužiti."

Nedavno je zvijezda reality emisije 'Real Houswives of Beverly Hills', Kim Richards, uhićena nakon što je navodno ukrala robu u protuvrijednosti 600 dolara u Targetu.

Lindsay Lohan ukrala je, navodno slučajno, 2.500 dolara vrijednu ogrlicu u zlatarnici 2011. godine, dok je najpoznatiji slučaj s Winonom Ryder koja je 2001. ukrala 5.500 dolara vrijednu odjeću i torbice. Kupila je četiri stvari, a sakrila njih 20, piše New York Post.

Sephora se trudi posramiti kradljivice svojim pristupom. "Ako vidim da netko uzme ruž i ubaci ga u torbicu, nakon dvije minute priđem toj ženi i kažem joj da sam vidjela koji je ruž gledala prije i neka dođe da joj pomognem pronaći i odgovarajuću nijansu olovke za usne", kaže jedna zaposlenica.

U Intermixu, butiku sa skupocjenom odjećom, kupci često dođu vratiti haljinu nakon određenog eventa, tvrdeći da je nikad nisu odjenuli, te pritom traže povrat punog iznosa novca. Kako bi ostali sretni, oni to i dobiju.

"Ne možete ne primjetiti mrlje od znoja oko pazuha ili, kod dugih haljina, da su prljave na rubu. No kupac je uvijek u pravu. Čak i kad vam laže u lice", izjavio je bivši prodavač iz navedenog butika.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.