Data science odjel krucijalan je za svaku kompaniju, bez toga više nema poslovanja. Mi goleme količine podataka - tekstova, fotografija i korisničkih podataka - obrađujemo preko programa - rekao je Davor Aničić koji je publici pokušao ilustrirati zašto je važno ulagati u takve odjele i napomenuo koliko je važno strojno učenje.
- Sve je to u cilj poboljšavanja korisničkih iskustava - kaže Aničić koji je najavio kako će Njuškalo uskoro preko fotografije moći prepoznavati gdje treba 'ubaciti' predmet koji tražite ili nudite.
Kada ste dobri u ovome što mi radimo možete se proširiti diljem svijeta - od brojanja kokosovih palmi u Indoneziji do rada za najveću svjetsku tvornicu igračaka - kao što smo se raširili i mi.
Spomenuo je i kako je Google 2017. godine podržao projekt Styrie s 500.00 eura.
Riječ je o projektu koji će unaprijediti izdavački proces na digitalnoj platformi a koji će biti dostupan medijima na području cijele regije, te time pružiti kvalitetnije personalizirano iskustvo korisnicima, kao i klijentima, što je posljednjih godina svjetski trend u izdavaštvu.
U sklopu projekta, Data Science tim Styrijinog Digitalnog razvoja razvija tri napredna servisa temeljena na tehnologiji strojnog učenja:
Prvi je optimizacija tagiranja, koja će svima koji sudjeluju u proizvodnji medijskog sadržaja na digitalnim platformama osigurati standardizirano i optimizirano tagiranje sadržaja.
Platforma će novinaru nuditi koji tag bi najbolje odgovarao zadanoj temi. To će uvelike olakšati kako označavanje, tako i pretraživanje traženog sadržaja.