Tehno Digital Takeover
106 prikaza

Newman: "Čak i iz neuspjeha se može naučiti"

Daniel Newman
Igor Kralj (PIXSELL)
Prvo predavanje otvara Daniel Newman, glavni analitičar Futurum Reasearch i CEO u Broadsuite Media Groupu

Prvo predavanje drži Daniel Newman, glavni analitičar tvrtke Futurum Research, CEO u Broadsuite Media grupi, autor šest bestselera na Amazonu i Forbesov suradnik, koji govori o tajnama digitalne transformacije najuglednijih kompanija.

Jedna od milijun ideja postane uspješna, kazao je Newman, a tvrtke koje uspijevaju na tržištu su one koje se mogu prilagoditi promjenama i tržištu, one koje prolaze kroz brojne promjene i izazove i uspješno se transformiraju. Takve tvrtke Newman naziva zmajevima. 

Poduzetnici smatraju da moraju biti idući Uber ili Snapchat da bi bili supješni, ali to nije tako, ako se možete prilagoditi i fokusirati, možete i uspjeti.

- Promjene su sve brže i tehnološke promjene bit će još brže. Pokušao sam shvatiti zbog čega su najbolje tvrtke najbolje - rekao je Newman koji je svoje zaključke objedinio u knjizi “Futureproof: 7 ključnih stupova za uspjeh digitalne transformacije”.

“Futureproof” predstavlja sedam operativnih stupova koji pomažu organizaciji da ubrza digitalnu transformaciju, upravlja promjenama i pretvori promjene u neumorni motor za nove mogućnosti.

- Kako se Disney prilagođava? Prije tri godine su se pokušali izdvojiti od ostalih zabavnih parkova, mislili su na svaki detalj, bilježeći ponašanje posjetitelja prilagodili su svoje poslovanje. I tvrtka AT&T prilagodila je svoje poslovanje i u središte stavila iskustvo korisnika - kazao je Newman. Iskustvo je prvi stup digitalne transformacije.

Drugi stup digitalne transformacije su ljudi. Newman ističe važnost komunikacije i odnosa s kupcima i klijentima. Ponovno se u središtu tog odnosa nalazi iskustvo korisnika. Kao primjer je naveo Nordstrom, trgovinu odjećom, u kojoj svakom kupcu pristupaju s maksimalnom pažnjom, što se odrazilo na poslovanje jer ljudi vole kupovati kod njih.

- Znači najbolje kompanije su one koje se najbrže prilagođavaju, bez obzira na to čime su se prije bavile. 

- Iako ljudi ne vole promjenu, još manje vole kad sve ostaje isto - kazao je i time predstavio treći stup - promjenu. 

Uz promjenu dolazi i četvrti stup - inovacija. Svatko ima drugačiji pogled na inovacije, ističe predavač. 

- Neuspjeh nije cool, ali je koristan - kaže Newman i dodaje kako je to dobar alat koji nam može pokazati u kojem smjeru moramo razvijati posao.

- Neke tvrtke, poput Applea, inovacije razvijaju u tajnosti, druge tvrtke 'zmajevi' otvoreno pozivaju zaposlenike da se uključe u inovacije - kaže Newman i ističe kako je peti stup vodstvo.

Microsoft je primjer tvrtke koju je vodstvo CEO-a Satya Nadella, koji je ustrajao na promjenama, izvela na dobar put. 

- Mnogi kažu da Microsoft danas stoji bolje nego ikada - kaže Newman. 

- Digitalna transformacija su ljudi i zato je vodstvo važno - ističe.

Šesti stup je tehnologija koja omogućava sve promjene. Bit promjene su 'ljudi + tehnologija', ističe Newman.

Tehnologija nam omogućuje veću produktivnost i kapacitete, nove alate i automatizaciju kao i revoluciju u sigurnosti, ističe Newman u prezentaciji.

Kultura tvrtke je zadnji, sedmi stup. 

- Ako je kultura tvrtke slaba, nikakava tehnologija vas neće spasiti - kaže Newman i dodaje da se tehnologijom ne mogu riješavati 'ljudski' problemi. Usporedio je pristup Ubera i Lyfta, kao i aviokompanija Southwest i United čije se kulture i ondos prema ljudima znatno razlikuju. 

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.