Servisi poput Spotifyja ili Pandore su u 2014. godini zaradili više nego prodaja CD-a, objavljeno je u ovog tjedna u izvješću američkog Recording Industry Associationa.
Streaming servisi su objavili da su im prihodi iznosili 1.87 bilijuna dok je prihod od prodanih CD-a iznosio 1.85 bilijuna. To znači da je streaming 'uzeo' 27 posto svih prihoda glazbene industrije u 2014., što je solidan skok s 21 posto, koliko je zaradio u prethodnoj godini.
Inače, na prvom mjestu i dalje je digitalno skidanje albuma, koje zauzima čak 37 posto prihoda, dok se u 'fizičku' prodaju, koja zauzima 32 posto prihoda, ubrajaju prihodi od prodaje CD-a, CD singlica, super audio CD-a, LP-a, ploča, glazbenih videa i DVD-a.
I dok je digitalno skidanje, u koje se ubrajaju albumi i singlovi kupljeni preko iTunes Storea, palo, streaming je postao važan dio tržišta, s 34 posto povećanim prihodima na servisima koje prati oglašavanje, te 25 postotnim povećanjem na servisima na kojima se plaća pretplata, prenosi The Huffington Post.
No streaming servisi, koliko god veselili potrošače, toliko smetaju umjetnicima, jer dok za minimalne cifre slušateljima pružaju dostupnost velikih glazbenih biblioteka, istodobno izvođači zarade manje nego od prodaje albuma.