Na konferenciji za developere, Mark Zuckerberg predstavio je sve što nas iščekuje u bližoj budućnosti Facebooka, na čijoj platformi trenutačno 'počiva' više od 30 milijuna aplikacija i stranica. Najveća novost je da će se ljudi moći dodavati aplikacije koje će se integrirati direktno na Facebook Messenger.
Tako ćete primjerice moći koristiti aplikaciju najveće sportske televizijske mreže, ESPN-a, koja će vam dozvoliti da unesete smiješne animirane GIF-ove sa sportskih događaja direktno u Messenger.
Druga velika novost je video player čije će snimke sve stranice moći direktno ugraditi (embedati) na svoje, kao što danas može učiniti s video snimkama s YouTubea.
Facebook se u posljednje vrijeme prilično usredotočio na video snimke, a ovim novim korakom proširit će se na cijeli internet, što je veliki udarac Googleovom YouTubeu.
Novitet koji će posebno obradovati oglašivače je nadogradnja u mobilnom oglašavanju, koja se krije iza imena LiveRail. LiveRail će pomoći oglašivačima da koriste one oglase koji se mogu direktno integrirati u određeni sadržaj, te od toga mogu brzo profitirati. Još jednom, na taj način Facebook je krenuo u bitku protiv Googleove DoubleClick platforme, koja je najdominantnija sila u online oglašavanju već neko vrijeme.
Ono što će još zanimati krajnje korisnike jest da će se u NewsFeedu moći prikazivati sferične video snimke koje mogu napraviti puni krug od 360 stupnjeva, piše Business Insider.
Pojednostavit će se dijeljenje sadržaja, a sve sklone online shoppingu razveselit će podatak da ćete odsad u jednoj poruci moći, preko Messengera, moći pratiti svaki korak svoje pošiljke, umjesto da dobivate bezbroj mailova.