Facebook bi trebao preuzeti odgovornost za ono što se dogodilo i biti sankcioniran za propuste
Društvena mreža s više od 2 milijarde aktivnih korisnika našla se u centru afere koja je poprilično uzdrmala javnost. I društvenu i političku. Tvrtka Cambridge Analytica iskoristila je više od 50 milijuna korisnika Facebooka i podatke upotrijebila za izradu psiholoških profila preko kojih je utjecala na politički odabir američkog glasačkog tijela. A možda i šire. Manipulacija ovako velikim brojem korisnika koji na ovoj najpopularnijoj društvenoj mreži objavljuju svoje privatne podatke pokazala se moćnim oružjem u kreiranju mišljenja ljudi, te upravljanju društvenim i političkim događanjima.
Ovaj je članak dio naše pretplatničke ponude.
Cjelokupni sadržaj dostupan je isključivo pretplatnicima.
S pretplatom dobivate neograničen pristup svim našim arhiviranim člancima,
ekskluzivnim intervjuima i stručnim analizama.