Dvojica rukovoditelj Applea sastali su se s holivudskim agentima i producentima kako bi čuli prijedloge o mogućim emisijama koje bi Apple kupio, tvrde dva CNN-ova izvora koji su se s njima sastajali.
Jamie Erlicht i Zack Van Amburg, angažirani su iz Sony Pictures Televisiona u lipnju kako bi nadgledali razvoj Appleovog video sadržaja.
Ovi sastanci stavili su Apple u izravnu konkurenciju s Netflixom, HBO-om i drugim distributerima.
Neki žele raditi s Appleom, očekujući prednost prvog korisnika neke platforme. Drugi imaju puno pitanja o tome kako će Apple distribuirati svoje emisije. Kada je "House of Cards" debitirala na Netflixu, obilježavajući ulazak strujanja u proizvodnju izvornog sadržaja, usluga je već imala veliki katalog licenciranih sadržaja.
Apple to nema - ali ima iPhone u stotinama milijuna ruku.
Prema tvrdnjama Wall Street Journala Apple je pribavio oko milijardu dolara za kupnju i izradu originalnih TV emisija tijekom iduće godine.
Apple je prošlih mjeseci bio umiješan i izradu izvornog sadržaja sa šarolikim rezultatima. Njihov reality show, Planet Apps, naišao je na oštre kritike. Tvrtka također proizvodi i seriju s dr. Dreom.
"Umočili smo prst u vodu proizvodeći originalni sadržaj za Apple Music", izjavio je Tim Cook, izvršni direktor Applea u siječnju. "Učimo mnogo o poslovanju izvornog sadržaja i razmišljamo o načinima na koje bismo mogli igrati na tom polju".
Uz spremnih od milijardu dolara i TV voditelje za osoblje, Apple povećava svoju prisutnost u Hollywoodu. No, čak ni taj proračun ne može parirati potencijalnim suparnicima poput Netflixa, koji je ove godine odvojio 6 milijardi dolara za originalni sadržaj.