Rijetki su oni koji su u Jugoslaviji putovali na otoke, a da se nisu vozili hidrogliserom. Ti su sovjetski brodovi bili hit i u Grčkoj, Poljskoj, Kini, Italiji, Istočnoj Njemačkoj, Japanu i Albaniji, a još uvijek su funkcionalni u nekim zemljama.
Hidrogliseri su u bivšoj Jugoslaviji bili jako popularni, a koristili su se i za turističke ture.
U to su vrijeme bili malo čudo tehnologije, koje su mnogi promatrali s obale kako se uzdiže iz mora i plovi samo na krilima. U Hrvatskoj su najviše 'letili' morem Krila Splita, Krila Dalmacije, Krila Zadra, Krila Šibenika, Krila Hvara...
Dizajnirani su u Sovjetskom savezu ranih 1960-ih. Bio je jedan od prvih hidroglisera koji se koristio za usluge prijevoza. Pod imenom Rocket koristio se za prijevoz rijekama, dok je Komet plovio morima, pa tako i na Jadranu.
Po brojnim podacima, bio je jedan od najuspješnijih oblika hidroglisera na svijetu. S jednim bi brodom upravljalo pet članova posade, a mogao je prevoziti do sto ljudi.
S brzinom od 60 kim/h, Komet je jedan od najbržih prijevozničkih brodova.U jednom sukobu iz rusko-gruzijskog rata, Komet je pogodila raketa ispaljena iz helikoptera. Iako mu je probila trup, hidrogliser je pri punoj brzini uspio doći do odredišne luke.
Nakon pada Sovjetskog saveza, hidrogliseri su često pretvarani u barove i restorane. Najveće mane su mu bile visoka potrošnja goriva i troškovi održavanja. Jedan od zadnjih hidroglisera kod nas koji je završio u starom željezu bio je hidrogliser Mirta koji se nalazio u floti Kvarnerexpressa.
Ovo je prototip novog ruskog hidroglisera, nazvanog The Kometa-120M, a koštat će više od 6 milijuna dolara.