Ekonomix
4241 prikaza

Kupuje Tiffany: Ima toliko novca da ga ne može potrošiti

Tiffany
1/7
Flickr
On je pionir u karakterističnom dizajnu i arhitekturi uređenja butika u kojima se prodaju njegovi proizvodi

Francuski milijarder Bernard Arnault objavio je da želi preuzeti Tiffany i obnoviti brend. Spreman je za to platiti i 16,2 milijarde dolara, izjavio je Arnault, koji će osobno preuzeti upravljanje i poslovanje nad svjetski poznatom tvrtkom najluksuznijeg i najskupljeg nakita.

Arnault također želi pokrenuti nove linije i unaprijediti i proširiti Tiffanyjevu mrežu koja trenutačno broji 321 trgovinu u više od 20 zemalja svijeta.

Kao što je poznato Arnault je vlasnik kompanije LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, koja na tržište šalje najluksuznijih proizvoda, od vina do šampanjaca, konjaka i odjeće, i čija se zarada mjeri u milijardama dolara, najavio je da će i na Tiffany primijeniti već uhodanu metodu podizanja brendova.

Tajni život domaćica na superluksuznim jahtama ČIŠĆENJE I GLAMUR Life Rad na jahtama superbogataša: Plaća - 7.000 eura na mjesec

Rekao je da je Tiffany i dalje uspješan i da je profitabilan, ali da mu je prodaja počela stagnirati, pa će njegova zadaća biti ojačati kompaniju i vratiti joj primat na tržištu.

Prema podacima Wall Street Journala, Tiffanyju se smanjila prodaja dva kvartala za redom a razlog je pad turističke potrošnje u SAD-u.

LVMH će dionice Tiffanyja platiti u gotovini, a poslovanje će financirati izdavanjem obveznica. Rukovoditelji očekuju da će preuzimanje dovršiti sredinom 2020. godine, nakon antitrustovske provjere u SAD-u i Europskoj uniji, te u drugim zemljama u kojima posluje LVMH.

Arnaultova strategija zasniva se obično na obilnom investiranju novih brendova iz bogate kase LVMH kompanije, a to ponekad potraje i nekoliko godina

Tiffany | Author: Wikipedia Commons Wikipedia Commons

Arnault je rekao da je model prema kojem su u svoje poslovno carstvo priključili vrhunskog draguljara Bulgari 2011. godine, bila model za preuzimanje Tiffanyja. I ovdje će veliki udio u investiciji biti trošak marketinga, otvaranja i dizajniranja prodajnih butika i komunikacija s javnošću.

Osam godina nakon preuzimanja Bulgaria, prihod marke se gotovo udvostručio, a profit se povećao pet puta.

"Budući da takve investicije zahtijevaju mnogo vremena da bi se isplatile, Tiffanyju je bolje da se priključi LVMH-u, nego li da čeka investitore dok oni pomno istražuju i proučavaju rezultate tvrtke", rekao je Arnault, inače pravi poslovni mag i vrhunski vizionar, kad su u pitanju najluksuzniji proizvodi.

Luksuz u Dubaiju SVE ZA STATUS Life Perverzno bogati: Ovog ima samo u Dubaiju!

LVMH posjeduje 75 marki, uključujući divove poput Louis Vuitton i Diora, ali nikad ne otkriva poslovanje i zaradu pojedinačnih brendova.

"Mi ćemo planirati dugoročno. Često se, kad govorimo o američkim robnim markama koje se prodaju na burzi, naglasak stavlja na kvartalne rezultate, ali to nije ", rekao je Arnault u razgovoru s novinarima.

Arnault je pionir u karakterističnom dizajnu i arhitekturi uređenja butika u kojima se prodaju njegovi proizvodi, koji su postali destinacije za točno ciljanu publiku – bogate turiste širom svijeta. Takvi kupci redovito zalaze u trgovine Louis Vuittona u kojima imućnu klijentelu poslužuju prodavači u bijelim rukavicama.

Bernard Arnault | Author: BENOIT TESSIER/REUTERS/PIXSELL BENOIT TESSIER/REUTERS/PIXSELL

Prošli mjesec Arnault je posjetio Seoul kako bi otvorio prodavaonicu Louis Vuitton koji je dizajnirao slavni američki arhitekt Frank Gehry, pa je odmah posjetio i obližnju trgovinu Tiffany.

"Dok je Arnault pregledavao trgovinu, primijetio je da je staklo na vitrini prljavo. Fotografirao je to i svom timu rekao da je to primjer neuspjeha uprave", ispričala je osoba koja je bila u trgovini u trenutku kad se to dogodilo.

"Postoje sjajne stvari i postoje stvari koje je potrebno poboljšati. Gledam uvijek na detalje", rekao je Arnault u intervjuu.

U Tiffanyju su spremni da će ubuduće na dnevnoj bazi morati provjeravati ovakve sitnice jer Arnault redovito osobno kontrolira trgovine i njihovo poslovanje kad su u pitanju njegovi najveći brendov, pa će tako nenajavljeno dolaziti i u trgovine svojeg novog poslovnog dragulja.

Atlantis 2 Palm Jumeirah Style Atlantis 2: Najelitniji hotel na svijetu otvara se 2020.

"Svaki tjedan pišem bilješke, bilo da je riječ o Vuittonu, Dioru ili drugim markama", rekao je gospodin Arnault.

Tiffanyjevi butici manje su isplativi od onih Cartiera i Bulgaria, njegovih glavnih konkurenata. Da bi riješio taj problem, LVMH bi mogao ili smanjiti svoju maloprodaju u SAD-u, gdje ima više od 100 butika, kako bi dodao vjetar u leđa Tiffanyju, smatra Erwan Rambourg, analitičar iz HSBC-a. Postojeće trgovine najčešće prodaju nakit koji nije toliko skup kao onaj u Tiffanyju.

No, ima i druga taktika. LVMH bi, kad Tiffany uđe u kompaniju, pojačati napore da privuče kupce iz Kine koji sve češće imaju tendenciju da postanu profitabilnija klijentela od zapadnih bogataša.

Tiffany Blue Box | Author: Wikipedia Commons Wikipedia Commons

"Tiffanyju nedostaje kineskih potrošača, koji zapravo jako vole Tiffany, ali očito treba uložiti više novca da bi se privukla njihova pažnja", rekao je Rambourg.

Unatoč problemima na koje je naišao u Seulu, Arnault vidi veliku prednost u maloprodajnoj mreži Tiffanyja: marka ima vrlo razvijenu vlastitu prodajnu mrežu i prodaju gotovo isključivo putem vlastitih trgovina, a ne preko robnih kuća ili trećih strana.

Arnault ne voli baš kad se njegove robne marke plasiraju na tržište preko trećih strana, iako neke manje marke to rade. Na taj način gubi kontrolu nad cijenama, te ostavlja prostor trgovcima da prodaju njegove proizvode s popustima, a ne može ni utjecati na izgled trgovina u kojima se brendovi LVMH -a izlažu i prodaju.

Luka Rajić i Luka Rajić jr. Bogata obitelj Life Luka mlađi: Rasipni sin mljekarskog milijunaša

Na primjer, Louis Vuitton i Dior prodaju se gotovo isključivo putem vlastitih trgovina. Obje marke dobro su upućene u potrošačke navike svoje klijentele, a takve informacije ne žele dijeliti s neovisnim prodavačima, nego samo s trgovinama koje su izravno u vlasništvu LVMH kompanije.

"Tiffany je u izravnom kontaktu sa svojim klijentima. To je jedna od rijetkih marki nakita koja ima takvu poslovnu politiku, što je fantastična prednost ", rekao je Arnault.

Kaže da očekuje da će Tiffany povećati operativnu dobit LVMH-a. Akvizicija će se financirati izdavanjem obveznica po najnižim kamatnim stopama koje su sada dostupne u LVMH-u i bit će niže od 1 posto.

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Express.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Express.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • 989783042d255fc3f7f65b6a836a3b838e00d442 18:17 07.Ožujak 2020.

    Boк! Мolim vаs, glasаjte za mоjе еrоtskе fоtogгаfije nа mоjоj stгaniсi ––– KISSIA.CLUB

  • 17:36 07.Ožujak 2020.

    Nancy, 23. bxes.xyz/d962097

  • 12:42 07.Ožujak 2020.

    Linda, 37. 101sex.site/24e2d54