Tehno Digital Takeover
197 prikaza

"Mi smo najbolji dokaz da se digitalizacija isplati"

Digital Takeover
Igor Kralj/PIXSELL
Uvod u Digital Takeover dao je šef Styrije za Hrvatsku Boris Trupčević

Na početku konferencije Digital Takeover okupljene je pozdravio direktor Styrije za Hrvatsku, Boris Trupčević. Kratko je prikazao kako je tehnologija mijenjala svijet nabolje i istaknuo kako treba optimistično gledati na budućnost. 

- Promijene se događaju brzo, a događat će se samo još brže jer nas sve više u istom brodu vesla naprijed: Svaki dan imamo 520.000 novih ljudi koji su dobili pristup internetu i generiraju tu promjenu - rekao je.

- U tri godine Digital Takeover je postala svojevrsna mantra i buzzword u poslovnom svijetu. Kad pogledam na vlastitom primjeru, što smo kao 24sata prošli u 10 godina, bili smo old school novinska kuća, danas je 90 posto fokusa kompanije na digitalu. Postali smo tehnološka kuća sa 100-tinjak ljudi koji rade isključivo na tehnologijama. Naši data znanstvenici dobivaju nagrade. Nismo se fokusirali samo na tehnologiju, nego smo transformirali i druge aspekte poslovanja. Udvostručili smo vrijeme koje naši korisnici provode uz naš sadržaj na našim platformama, lansirali nove proizvode poput JoomBoosa i Miss7 koji su i vani prepoznati kao izvrsni proizvodi... Zaista imamo mnogo razloga za optimizam i da se digitalna transformacija itekako isplati - rekao je Trupčević.

Vodeći stručnjaci po drugi puta će se danas okupiti na Digital Takeoveru, najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji na kojoj će sudionicima prenijeti znanja i iskustva. Konferencija ove godine donosi bogatiji program, svjetske stručnjake u digitalnoj transformaciji te domaće stručnjake i predstavnike Vlade.

U šest dvorana zagrebačkog Cinestara kroz 10-satni program nas čeka devet predavača, 16 panelista na tri panela te prezentacije i filmske projekcije, a sve najzanimljivije detalje s Digital Takeovera možete pratiti cijeli dan na Expressu.

Vodeći stručnjaci govorit će o važnosti digitalnih ulaganja, donijeti nam primjere s vanjskih tržišta, analizirati izazove pred kojima se nalazimo bez obzira na industriju iz koje dolazimo te predstaviti konkretna rješenja i savjete. Na konferenciju dolazi Stephen Attenborough, komercijalni direktor kompanije Virgin Galactic, koji će govoriti o tome kako je Virgin stvorio novo tržište za svemirska putovanja u digitalnom dobu te o najnovijim testovima Virginove letjelice.

Predavanje će održati i Peter Corbett, osnivač digitalne agencije iStrategyLabs i vlasnik čak 20 Lavova iz Cannesa. On će govoriti o novim mogućnostima za marketingaše, proizvođače, programere i poduzetnike.  Daniel Newman glavni je analitičar tvrtke Futurum Research, CEO u Broadsuite Media grupi, autor šest bestselera na Amazonu i Forbesov suradnik, koji će govoriti o tajnama digitalne transformacije najuglednijih kompanija.

Davor Tomašković, predsjednik Uprave i glavni direktor Hrvatskog Telekoma, sudionike konferencije provest će kroz veliki potencijal koji tehnologija ima u preobrazbi naših života. Natalia Wiechowski, višestruko nagrađivana stručnjakinja za marketing i osobno brendiranje iz Dubaija će podijeliti uspješnu formulu za kreiranje privlačnog sadržaja. 

Velik interes i rasprave očekuju se na panelu "Digitalizacija Hrvatske: istina ili mit?" u kojem sudjeluju: Bernard Gršić, Ivan Čulo, Davor Bruketa, Senad Kulenović i Željko Ivanković, a moderira ga Nikola Vrdoljak.

Kenneth Stevens, glavni savjetnik za tehnologiju i voditelj odjela Digital Enterprise Platform za regiju SAP EMEA, a u svom predavanju govorit će o glavnim alatima koje tvrtke moraju istražiti i iskoristiti kako bi svoje poslovanje učinile inteligentnijim.

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.